Naslovna Bestseller Novo u ponudi

Zabavna muzika - Albumi sa hitovima

Rade Šerbedžija
Prva dva albuma (dupli CD) - 1984. i 1985.
Ako volite evergreen muziku - ovo je CD koji morate imati. Jedini CD u našoj ponudi koji treba ponijeti na pusto ostrvo zajedno sa pakovanjem maramica i koferom emocija!
NEDAJ SE INES: Iz zbirke ispovijest huligana - Djevojčici umjesto igračke - Anabell Lee - Barbara - Ne daj se Ines - Anastazija - Popodnevna pjesma - Pa to je krasno - Čekaj me - Svakidašnja jadikovka MNOGE SMO I MNOGO VOLJELI: Snijeg - Vremeplov - Dva prijatelja - Barbara - Na nešto me sjeća taj grad - Zimska ljubavna pjesma - Ne marim da pijem - Mnogo smo i mnoge ljubavi - Zbogom i maramica - Mali narod
CD 6349 | Izdavač: Taped Pictures
Balade
Bogato opremljen CD sa bookletom na 20 strana
Lutka sa naslovne strane - Ostani đubre do kraja - Još jedan šugav dan - Nazad u veliki prljavi grad - Nemoj srećo nemoj danas - Neke su žene pratile vojnike - Rekla je - Dva dinara druže - Neću da ispadnem životinja - Dobro jutro - Kad hodaš - Pogledaj dom svoj anđele - Prokleto sam - Kad padne noć - Još jedna cigareta pre spavanja - Jedino moje - Zbogom Srbijo - Ostalo je ćutanje
CD 6933 | Izdavač: HI-FI Centar
CD 11,95 €
To je bilo neko lepše i srećnije vreme vol. 1
Bogato opremljen CD sa bookletom na 20 strana
Lutka sa naslovne strane - Rock'n'roll za kućni savet - Hej ćale - Egoista - Zvezda potkrovlja i suterena - Ostani đubre do kraja - Nemoj srećo nemoj danas - Vidiš da sam gadan kad sam tebe gladan - Ostaću slobodan - Dva dinara druže - Evo ti za taksi - Volim, volim, volim, volim, žene - Ja sam se ložio na tebe - Prevara - Pekar, lekar, apotekar - Na Zapadu ništa novo - Draga ne budi peder - Baby, baby I Don't wanna cry - Slušaj sine obriši sline - Ja ratujem sam - Kako je lepo biti glup - Kazablanka - Muzičari koji piju - Priča o Žiki Živcu
CD 6935 | Izdavač: HI-FI Centar
CD 11,95 €
Uživo - beograd 97 (1)
Zvezda potkrovlja i suterena - Volim i ja vas - Ljubomorko - Gnjilane - Priča o Džigi Bauu - Gastarbajterska pesma - Baba jula - Dana nema mleka - Jedino moje - Neću da ispadnem životinja
CD 5660 | Izdavač: HI-FI Centar
Uživo - beograd 97 (2)
Dva dinara druže - Vetar duva, duva, duva - Dobro jutro - Južna Afrika - Amsterdam - Avionu slomiću ti krila - Zelena trava doma mog - Kada padne noć - Pogledaj dom svoj anđele - Kad sam bio mlad - Lutka sa naslovne strane - Ostani đubre do kraja
CD 5661 | Izdavač: HI-FI Centar
Vol.1 - Najbolje
Pogledaj dom svoj anđele - Kad padne noć(u pomoć) - Nemoj srećo,nemoj danas - Pekar,lekar,apotekar - Nemoj da ideš mojom ulicom - Na zapadu ništa novo - Rokenrol za kućni savjet - Dobro jutro - Avionu, slomiću ti krila - Egoista - Evo ti za taksi - Dva dinara druže - Amsterdam - Ostani đubre do kraja - Kako je lepo biti glup - Volim,volim,volim,volim žene - U dva će čistači odneti đubre - Gde si u ovom glupom hotelu - Neću da ispadnem životinja - Ostaću slobodan
CD 8162 | Izdavač: Taped Pictures
Rock Legende
Legendarne grupe
Septembar (Domovino moja) - Generacija 5 (Ti i ja) - Smak (Zajdi, Zajdi) - Bajaga i Instruktori (442 do Beograda) - Parni Valjak (Prevela me mala žednog preko vode) - Galija (Kad me pogledaš) - Pop mašina (Na drumu za haos) - Ekatarina Velika (Par godina za nas) - Time (Superstar) - Leb i Sol (Kumova slava) - Bijelo Dugme (Kad bi bio bjelo dugme) - Kerber (Seobe) - Korni Grupa (Jedna žena) - Yu Grupa (Dunavom šibaju vetrovi) - Električni orgazam (Svira rock and rool cela Jugoslavija)
CD 5384 | Izdavač: Taped Pictures
Rock non stop
Mi iz 80-tih
Ranbo Amadeus / Inspektor Nagib - Disciplina kičme / Moj - Oktobar 1864 / Crni ples - Roze Poze / Daj gol - Tonny Montano / Zvižduk u 8 - Heroji / Kriza rok - Van Gog / Mama - Vlada Divljan / Patuljci - U Škripcu / Izgleda da mi smo sami - Partibrejkers / Hoču da znam - Plejboj / Skidam - Familija / Što ja volim taj sex - Delča i Sklekovi - Dirlada da - D.L.M / Vlade Divac - Babe / Ko me tero - Trinidad / Ona hoće mambo
CD 5385 | Izdavač: Taped Pictures
Srebrna Krila
Najveći hitovi
Ana - Ja nisam kockar - Lili - Volio sam Tanju - Sanjar, lutalica - Vino na usnama - Znao je lijepo svirat gitaru - Prva noć sa njom - Zakuni se ljubavi - Nek živi ljubav - Ja sam jedan od mnogih sa gitarom - Bilo mi je teško - Ako te zovem nemoj doće - Kulminacija - ljubio sam Nadu - Romani - Kuvni triput na vrata - Julia i Romeo - Šesnaest godina - Manuela - Cha-cha
CD 5646 | Izdavač: HI-FI Centar
Stijene
Zlatna kolekcija
iz edicije najtiražnijih izvođača Hrvatske na pozlaćenim CDovima

CD1: Ima jedan svijet - Manipulator - Luda Rijeka - Sve je neobično ako te volim - Vjerovati nije zlo - Djevojka iz planine - Ja sam more, ti si rijeka - Samo tako - Pločnik jedne ulice - Sama - Let - Obraz od gume - Koncert za bušilicu i orkestar - Singing that Rock 'n' Roll - Cementna prašina

CD2: Balkanska korida - Moj dragi - prijatelj - Lova - Prvi put - Kao djevica - Obična žena - Ja ne mogu bez ljubavi - Zbogom prva ljubavi - Maja - Zaplešimo koa nekada - Dal' sam došao s ljetom - Slika - Znaj, volim te - Ljuba će me ubiti - Život iza ponoći - Sada kada odlaziš - Ostani tu (pjesma bez naslova) - Još te volim kao nekada